Hjelp til innlogging
Glemt passord
- På innlogginssiden, trykk Glemt passord
- I det grå feltet, skriv inn brukernavnet ditt eller epost-adressen
- Velg om du vil få tilsendt nytt engangspassord
- SMS
- Epost
- Skriv inn engangspassordet (Dette er gyldig i noen minutter)
- Velg «Sett nytt passord»
- Skriv inn nytt ønsket passord (Se passordregler), gjenta passordet og trykk «Lagre nytt passord»
Ser ikke Ad Curis i listen over applikasjoner
Dersom du får logget inn, men ikke ser noen ressurser under kategorien «Terminal Sessions», kan du sjekke om nettleseradressen er riktig.
Riktig adresse skal være https://cloud.avanssoma.no og ikke cloud.avans.no.
Får ikke SMS med innloggingskode
Gjelder dette flere brukere? Hvis det er tilfellet, sjekk Driftsstatus. Dersom det står normal drift og ingen av brukerne får SMS, kontakt oss via Kundeportalen eller telefon 815 11 113 og meld fra.
Får du sendt SMS fra din mobil? Kan det være manglende dekning eller at du har skrudd av mobildata?
Har du fått nytt nummer? Er riktig nummer registrert i skyløsningen og Ad Curis?
Aktuelt
Heldigitalisert oppfølging med Ad Voca
Ad Voca er en nettløsning for sikker formidling av informasjon og dokumentasjon mellom releventa aktører som pasienter, behandlere, deltagere og veildere.
Ved å kommunisere digitalt starter sparer brukere tid og gis en god opplevelse før, under og etter behandling.
Alle våre tjenester for både Arbeid og inkludering og Helse og omsorg er integrert med Ad Voca.
Vi er Avans Soma
Avans og Soma Solutions er i dag Avans Soma. Les om sammenslåingen her.
Sammen tilbyr vi våre kunder tjenester for:
- Sikker og brukervennlig tilgang til helseinformasjon til rett behandler
- Å kunne gi pasienter og brukere bedre tjenester
- Tilpassede løsninger for spesialisthelsetjenesten, kompetansesentre, kommunale utekontakter, rusomsorg og andre
Vi leverer tilpassede tjenester utviklet i samarbeid med kunden.
